teisipäev, 18. juuli 2006

Elion - hoolimatus ruudus

Ma nüüd elan ennast välja:
piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks! piiks!
Ja kõik muud ropud sõnad.

Igal juhul olen ma rõõmsa Elioni kliendina nüüd mõnda aega kodus internetiühenduseta.
Ärkan mina eile hommikul üles - netti ei ole. No hea küll, ikka juhtub.
Õhtul - endiselt netti ei ole. Helistan mina Elioni tehnilisele toele - istun 20 min ootejärjekorras taustaks aina nõmedamaks muutuv muusika. Ei midagi. Ei viitsi keegi mu kõnet vastu võtta. Helistan siis Elioni klienditeenindusse. Ja ohoo, juba 4 min möödudes võetakse mu kõne vastu. Tibi muidugi ei jaganud asjast midagi ja peale modemi restardi soovitas mul uuesti tehnilisele toele helistada ja oodata seal. Nu neid restarte olin ma juba oma kolm tükki teinud.

Okei, uuesti tehnilise toe ooteliinile. Ja ennäe, peale 25 min ootamist võetigi mu kõne vastu. Too tüüp oli veidi asjalikum, aga ei õnnestunud ka tal midagi aidata. Tuleb tehnik kohale saata. Aga kuna meil on hetkel hästi palju tööd, siis ta arvatavasti homme ei jõua ja võib-olla ka ülehomme mitte.

Kas tõesti on Eestis nii suur IT tööjõu puudus, et isegi Elion ei suuda endale inimesi tööle võtta? Või nad lihtsalt ei hooli? Miks ma pean 20 + 25 + 4 min ootama, enne kui keegi suvatseb mu kõnele vastata? Ja miks ma pean mingit tehnikut ma ei tea kui kaua ootama?

Lisaks ei saa ma aru, miks ma kõigilt Elioni infoliinidelt pean teateid kuulama kahes keeles. Minu arust on Eestis ainult üks riigi keel...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

01:30  

Postita kommentaar

<< Home