teisipäev, 20. märts 2007

Idiootliiklejad

Kohati ma ei saa aru, kuidas mõned inimesed omale load on saanud. Ja auto kallidus tundub ka olevat pöördvõrdelises seoses mõistusega - mida uhkema auto paps ostnud on, seda vähem mõistust endal sellega ringi käimiseks.

Igal juhul eilse seikluse tegelased:
* rullnokast bemarivend
* mersuvend
* kaubikuvend

Tegevuskohaks Endla tänav, Kristiine keskusest edasi linna poole. Tipptund.

Liigun mina rahulikult keskmises reas ja mõtlen varakult vasakpoolset rada hõivama hakata. Vaatan - kõrval ega taga kedagi pole. Lükkan suunatule sisse ja hakkan vaikselt reastuma. Samal hetkel hüppab paremast reast minu taha ja sealt edasi vasakule minu kõrvale bemarivend. Õnneks siiski märkan teda ja saan kuidagi tagasi oma ritta. Tänutäheks rusikavibutus.

Kuna bemarivennal oli tegelikult vaja hoopis paremale minna, tõmbas ta muidugi koheselt minu ette, siis bussile ette ja lõpuks ka mersuvennale. Ja ohh näe imet, saigi ilma plekimõlkimiseta paremasse ritta. Selline käitumine aga ei meeldinug mitte mersuvennale, kes tõmbas bemarivenna kõrvale ja seletas, mida ta asjast arvas. Bemarivennale kuuldud sõnad loomulikult ei meeldinud ja paremale ära keeramise asemel hakkas ta mersuvenda taga ajama. Tõmmates taas ette bussile, mulle, kaubikuvennale ja veel mõnele. Igal juhul jõudis ta kolmanda raja kaudu lõpuks taas tagasi esimesse, otse mersuvennale järele. Mõlema kiirus võis olla nii 70-80 km/h.

Endla tänava jalakäiate ülekäigu koha juures jäi mersuvend seisma ja kaubikuvend tõmbas ka bemarivennale kõrvale, blokkides ta ära. Pea terve liiklus pandi seisma. Õnneks pääsesin ma rahulikult oma vasakpoolsemat rida mööda edasi. Kahjuks järgnevaid sündmusi ma enam ei näinud, aga ma südamest loodan, et see bemarivend sai korralikult peksa.

Korraliku adrenaliinilaksu sain igal juhul. Ja ma tõsiselt imestan, et ühtegi plekimõlkimist ei toimunud. Prrrrr. Päästke meid idiootide käest.

4 Comments:

Blogger Pirgit said...

oo, ma tahan kaa kaasa kiruda. need bemmi ja mersuvennad on põhilised idioodid, kes arvavad et mõnus on parkida invakohtadel. Tänane keiss - mersu diagonaalis üle kahe invakoha.. nagu what the hell?? Ja kui vaadata kaubanduskeskuste või ükskõik kus ees - isegi! sotsiaalministeeriumi! ees parkimiskohtadel, siis on mingid maasturid ja muud jobud invakohad hõivanud. Ma tean, et need pole invaliidid, sest invaliididel on vastav tõend aknal. Ja see pole üldse naljakas kui invaliidil pole kuskile parkida :( Ekspress võiks järgmise kampaania nende häbiposti riputamiseks korraldada.

11:13  
Anonymous Anonüümne said...

Üks kord ma teen selle ära, et lõikan välja invamärgi žablooni, ostan valget spray värvi ja lähen värvin nendele uhketele bemmidele ja džiipidele, mis invakohal seisavad, vastavad märgid akna peale. Las siis kraabivad pärast ise värvi maha ja äkki siis saavad aru ka, mis nad valesti tegid.

13:47  
Blogger Unknown said...

Hmm. Aga kas ei piisa sellistel juhtudel lihtsalt politsei kutsumisest? Ja auto veetakse minema. Pole küll ise proovinud, kas tegelikult toimib ka...

10:28  
Blogger Pirgit said...

Nagu tellitult, iroonia. Kohe kui teiste kallal kirud, oled järgmisel hetkel ise paras oinas ehk no nüüd siis nädalavahetusel prooviti sinu nõuandeid valesse kohta parkimise suhtes ja õnneks ei viidud autot minema :p ehk et ei viida tõenäoliselt neid ka invakohtadelt minema.

23:58  

Postita kommentaar

<< Home