esmaspäev, 17. detsember 2007

Sprinterid vs staierid

Kord lõunalauas pajatas üks neiu, et tal pole üldse vastupidavust, aga sprindis on ta alati kiire olnud. Mõtlesin enda peale. Ka mina olen tegelikult sprinteri tüüpi. Lühikeses maas olin alati klassi parimate seas, kuid pikematel distantsidel pigem veidi tagapool. Samas on võimalik treenides alati oma nõrku külgi järele aidata. Mäletan oma vana kehalise kasvatuse õpetajat kommenteerimas, kui ma lõpuks ka kilomeetri jooksus olin kooli kolmandaks tulnud: "Sprinter küll, aga suudab ka pikka maad joosta." Nüüd pean vastupidavust pigem oma tugevaks küljeks. Orienteerumises on see ka hädavajalik. Ja arenemisruumi on veel küllaga.

1 Comments:

Blogger Eret said...

jaaa, ning 29dets jookseme koos maratoni :)

//kunagine sprinter :)

19:08  

Postita kommentaar

<< Home