reede, 23. märts 2007

Elion

Mulle hakkab ühe enam tunduma, et Elioni internetiühendused on umbes nagu Windows - hiljemalt aasta jooksul lähevad nad omadega suht umbe ja vajavad väljavahetamist/uuesti installimist. Igal juhul olen ma taaskord kodus ilma netita. Nii kurb, nii kurb. :p

Samas on Elion teinud vahepeal siiski sammukese edasi - enam ei pea pool tundi istuma ooteliinil. See kord piisas kõigest paarist minutist. Eks paistab, kui kiiresti suudavad nad tehniku kohale saata ja ma lõpuks oma ühenduse tagasi.

Elioni ooteliinil võib aga endiselt kuulda vene keelseid teateid. Ma ei saa aru. Võiks siis lasta juba ka inglise, hiina ja heebrea keelseid. Suht lihtne oleks ju tekitada teine number, kust sind teenindatakski otsast lõpuni vene keeles. Või näiteks kõik Elioni infovoldikud, mis samuti kakskeelsed. Tohutu paberi raiskamine, sest enamus inimesi ei vaja mitte vene keelset infot. Ja need, kes vajavad, võivad selle ju lihtsalt ise juurde võtta.