neljapäev, 25. oktoober 2007

Estonian Air'i küsitlus

Estonian Air saatis mulle kliendirahulolu küsitluse. Oi ma sain ennast välja elada. Kohe hea tunne oli pärast. Keskmiseks hindeks said nad vaata et isegi kahe kümne punkti skaalas. Suhteliselt iroonilisena kõlasid küsimused, kas te olete rahul EA hilinemistega, usaldusväärsusega ja Check-In sabadega. Ma arvan, et nendele küsimustele oskavad kõik EA töötajad vastata ka ilma küsimustikuta.

Ja ma ei saa aru, kuidas lastakse ankeete koostama inimesed, kellel pole õrna aimugi, kuidas seda tehakse. Kõikidele küsimustele paluti vastust 10 palli skaalal. Tahaks, et mulle defineeritaks, mis vahe on hinnetel kuus ja seitse pardateenindajate viisakuse hindamisel. Üks naeratus rohkem? Või on see selline pöördvõrdeline skaala joodud õlledega, et mitu õlut on vaja enne ära juua, et pardateenindus tunduks viisakana või et taaskordne hilinemine ei tunduksgi hilinemisena? Selliste küsimuste puhul saab ka lasteaialaps aru, et piisab kolmest võimalikust vastusevarjandist - olen rahul, olen enam-vähem rahul, ei ole rahul. Kõik. Punkt. Häda korral võib muidugi pingutada ka viis vastust välja. Aga kümme...