teisipäev, 23. märts 2010

Suvalised mõtted

E-mail. Kui kümme aastat tagasi oli e-mail veel üks peamisi suhtlusvahendeid, siis praegu loen ma e-maili vaevalt korra päevas (silmadega pealkirjadest lasen küll üle veidi tihedamalt) ja vastan veel harvem. Nii heal juhul korra nädalas. E-mail eeldab asünkroonset suhtlemist ja seega ei saa vajada kohest vastamist. Sünkroonse suhtluse jaoks on olemas ju Skype ja/või telefon.

"Do not disturb" staatus. Minu jaoks tähendab see: "Ma olen praegu koosolekul või tegelen mingi kiire asjaga. Kirjuta mulle ja ma vastan sulle kui saan vabamalt hingata".

Töövälisel ajal töötamine. Üldiselt ma taunin seda. Sest tavaliselt see näitab, et organisatsioonis pole asjad päris korras. Töötaja peaks jõudma oma kaheksa tunnise tööpäeva jooksul kõik vajalikud tegevused tehtud. Koos oma rolli muutumisega olen aga ise-ennastki leidnud viimasel ajal väikeseid asju tegemas väljaspool tööaega. Peamiselt on see olnud vastutulek teistele. Lisaks on see ka tore egopaitus: "Ma olen nii tähtis, et teised sõltuvad minust".

Paadimaks. Savisaar ei ole loll. Peale sellist talve teadis ta kohe, et Tallinna linn ei suuda kevadel uputustega toime tulla. Ja vee peal ju sõidetakse paatidega...

(Enese)iroonia. "Kindlaim märk mõistuslike eluvormide olemasolu kohta universumis on see, et keegi neist pole meiega kontakti võtnud".

1 Comments:

Blogger zeria said...

E-mail - mulle kohati meeldib suhelda ka asünkroonselt, see annab võimaluse mõne asja üle pikemalt mõelda enne vastamist, või jälgida mõnede seisukohtade muutumist ajas...

Töövälisel ajal töötamine - quilty of that ja pean tunnistama, et see isegi meeldib mulle. Vabandan end välja sellega, et mul ei olegi hetkel konkreetset tööaega, või on mul kogu aeg tööaeg, kuidas võtta... Praegugi leidsin just ühe imeliku asja ja avastasin, et sa pole online, et küsida saaks, mis värk on :D Luban, et edaspidi üritan arvesse võtta seda, et sulle töövälisel ajal töötamine ei meeldi. Samas - sa võid igonreerida mu küsimusi ja vastata tööajal, ma olen alati sellega arvestanud, kui küsin midagi öösel või nädalavahetusel ;)

22:35  

Postita kommentaar

<< Home