laupäev, 17. juuli 2010

BaltoScandal 2010

Iga kahe aasta tagant toimub Rakveres teatrifestival BaltoScandal - Balti maade vanim teatrifestival. Kuigi see kord oli festival minu jaoks veidi vähem skandaalsem kui varem, siis huvitavaid etendusi oli endiselt palju ja elamuse sai igalt ühelt.

My Stories Your Emails - Ursula Martinez'i teine tulemine. Olen ta originaalkava varem Rakveres näinud. Nüüd siis sama asja täiendus/edasiarendus. Oli lõbus alustus festivalile. Eriti lahedad olid erinavate rahvuste inglise keele aktsendid. Soome Mika Häkkineni stiil oli aint puudu...

Giant City - üldjuhul mulle tantsuetendused ei meeldi ja ka see etendus tundus kuidagi aeglaselt käima minevat. Ja tuleb tunnistada, et mulle hakkab see alles nüüd vaikselt kohale jõudma. Hästi lahedalt suutsid seitse inimest tantsuga edasi anda suurlinna võnkeid, voolusi, konflikte...

Big Bang - lugu maailma loomisest. Suure valge "koore" seest kooruvad karvased valged ja pruunid olevused, kes vaikselt arenevad ja lõpuks isegi kosmosesse jõuavad. Hästi rahulik ja loomulik etendus, kus turtsatada sai ikka päris tihti.

Faust. 2360 Words - tõsine vene power! Mul oli hästi kahju, et ma vene keelest eriti aru ei saa. Kõik laval toimunu oli väga tehniline ja hästi läbi mõeldud. Fausti katsetused toodi ehedalt esile kogu saalile, taustaks improviseeritud sämplerid ja muu tehnika.

Skandaali! Brutaali! Banaali!

Sildid: