laupäev, 30. juuni 2007

Kaootiline liikumine

Kohati ma mõtlen, et kas on olemas kaootilisemat liikumist kui mina koristamisel. Tüüpiline kodu korrastamine minu puhul näeb välja nii, et hakkan kuskilt suvaliselt pihta. Umbes sealt, mis mind hetkel kõige rohkem häirib. Selle käigus satun mõnda teise tuppa ja näen midagi muud korrastamist vajavat. Selleks, et see pärast ära ei ununeks, võtan aga kohe käsile. Siis veidi aja pärast avastan veel midagi muud ja veel midagi ja veel ning nii kipuvad kõik asjad kuskile poole peale jääma ja korrastatuse asemel tekib veel suurem segadus. Lõpuks küll kõik laabub. Üldjuhul. Siis kui aega on...

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

geeniused ja hullud pidid sellised olema. realiseerivad mõtlemata kiirelt mõtteid. teised ei saa midagi aru, ise muhelevad oma süsteemi sees.
geeniused ja hullud.. :)

13:09  
Blogger Jansa said...

Hmm, enne eelneva kommentaari lugemist olin just jõudnud mõelda, et nii ju koristamine käibki. :)

Geenius ma igal juhul ei ole...

02:23  

Postita kommentaar

<< Home